Re: Zamień Ciepło z procesora na prąd ;)

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 12:56:27 MET DST

Witam

Raack napisał(a) :

> A jak się liczy sprawność komputera? Pobór mocy zasilacza z czym???

Hmmm... Może w MIPS-ach na Wat MIPS/Wat ?
Żartuję. Nie mam pojęcia.
Podana przeze mnie sprawność dotyczy stosunku energii wyjściowej
przetwornika do energii w postaci ciepła dostarczonej do niego.
A to i tak w najbardziej sprzyjających okolicznościach raczej
dalekich od wymiarów kompaktowych. Nie oznacza to więc, że z mocy
50W oddawanej przez procesor uzyskasz 2W z odzysku. To może być w
takim zastosowaniu ułamek wata. Fakt, że wystarczy do zasilenia
dodatkowego wentylatorka :-)

--
Pozdrawiam
    Zbyszek