Re: Cichy zasilacz 500W

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 12:14:34 MET DST

> Każdy może paść, choćby nie wiem jak doskonały był. :)

No mi padł "szefo" ale odszedłw ciszy i spokoju podczas stanu wstrzymania,
po prostu drugi stopień zasilania przestał działać... ale miał dopiero rok
więc dostałem nowiutki i w dodatku nowszy model z serial ata i 24pin no i
już rok chodzi (chodził) bez problemów.
Ważne aby "odchodząc" nie zabrał ze sobą "przyjaciół" z obudowy ;-) Trzeba
umieć odejść z klasą ;-P

--
Mariusz