Re: DDR 800 ??

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 08:54:37 MET DST

On 26 Cze, 07:41, "MoDoc" <mszufn...@gazeta.pl> wrote:
> Mi chodzi tylko o zwykłą pracę o OC nawet nie myślę. Wolę spędzić czas z
> dziewczyną niż przy kompie :). A zależy mi jedynie aby były stabilne i nie
> powodowaly żadnych błędów.

Jak Ci nie zależy na OC to kup 1 G GoodRamu 800 CL5 za 150 złotych.
Albo parę do duala takich po 512 za tyle samo. Ustaw napięcie na 1,9V
i zapomnij. To są jakościowo średnie pamięci. Te wszystkie problemy,
którymi straszą na listach to zwykle uszkodzenia po zakupie albo
wadliwe egzemplarze, które można trafić wśród najlepszych. Geili nie
kupuj.