Re: Cichy zasilacz 500W

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 23:09:42 MET DST

Osoba fiodor napisała na pl.comp.pecet:

> BQT P6 PRO-530W

http://www.be-quiet.net/be-quiet.net/index.php?StoryID=21&websiteLang=pl

Nie wiem co mnie podkusiło, ale wszedłem sobie na "Filozofię" tej firmy:

" Zaufaj specjalistą od zasilaczy z wieloletnim doświadczeniem w
projektowaniu i produkcji."

Heh, ale reklamę sobie zrobili ;)

Żeby było jasne, nie mam nic do ich produktów, pierwszy raz widzę firmę
na oczy.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur