Cichy zasilacz 500W

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM__at_namyslow.net>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 22:47:44 MET DST

Jestem posiadaczem nowego kompa i nowego zasilacza: Tagan 500 U35 EasyCon
XL, ale niestety wydaje mi się, że zasilacz móglby być cichszy.
Nie chodzi głośno, ale generuje szum słyszalny powietrza. Czy jest szansa
aby upolowac cos podobnrj klasy (mo ci cena) za to cichszego - ale nie w
rodzaju "jak sie trafi to będzie cichy" ;-) W sumie zrezygnowałem z
Chiefteca CTF500, może byłby cichszy? Stary 360 302 DF jest od Tagana
cichszy, ale zasila słabszy nieco komp więc nie można tak porównać, wiadomo,
że 500W nie bierze się z niczego a dodatkowo obudowę mam raczej ciepłą
(45-50 stopni - pasywna grafika i płyta, dwa dyski, 3 GB RAMu też cieplutkie
jak dotknąć).
Prosze o poradę czy szukać cichszego czy spróbować coś zrobić z budą? Jakieś
maty itp. Chchciałbym mieć wieczorkiem nieco ciszej...

--
Mariusz