Re: Adapter USB IDE/SATA 2, 5/3, 5 - czy kazdy dziala jednoczesnie z obu podlaczonymi dyskami ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 19:34:09 MET DST

"Raack" napisał:

> Jeśli chodzi Ci o to czy można do tego podłączyć równocześnie
> dwa dyski to prawie na pewno nie. Do żadnego.

A sprawdzałeś? ;-)
Bo ja zadałem sobie trud i podłączyłem do niemal takiej samej przejściówki
jak w pkt. 1 (identycznie wyglądający UNITEK, tyle że bez SATA) dwa dyski.
Jeden 2,5" (zworka na master), drugi 3,5" (zworka na slave). Po podpięciu
całego tego naboju do USB 1.1 w laptopie - Winda XP HE ładnie wykryła
obydwa. Sam się zdziwiłem ;-)

JoteR