skrót klawiszowy do ESC ???

Autor: Tomek <tomekkk.23_at_gazeta.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 18:42:17 MET DST

mam taki problem:

kupiłem dziś Intellimouse 4.0 do AutoCada i do jednego z przycisków z
boku chciałbym zaprogramować klawisz ESC, bo w rysowaniu bardzo się
przydaje do anulowania operacji, ale w oprogramowaniu Microsoftu do
tej myszy nie ma takiego klawisza do wyboru,
więc wymyśliłem, że może można przypisać jakiś skrót klawiszowy do ESC
lub jakiegoś programu imitującego działanie klawisza esc i dopiero ten
skrót przypisałbym do klawsza myszy, tylko nie wiem jak to zrobić?

macie jakieś pomysły???

Podrawiam
Tomek