Re: Sterowniki do monitorów LCD?

Autor: John Doe <spamujWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 16:04:49 MET DST

> Czołem,
> Ponieważ szukam monitorka LCD przeglądam sporo for, na których ludzie
> marudzą, że nigdzie nie mogą znaleźć sterowników do swoich modeli.
> Pytanie moje: po co sterowniki do monitora? Czy nie działają one ad
> hoc po podłączeniu D-SUB czy nawet DVI? Pytam, bo w takich CRT choć
> sterowniki czasem były, żeby windows je poprawnie wykrył to same z
> siebie ładnie działały, ba, i nawet tryby poprawnie windows
> wyświetlał!

Niby powinno dzialac ale nie zawsze tak jest. Mam karte Radeon 9550. Sterowniki
karty firmowe a nie te z windows. Po podlaczeniu Samsunga 225 TW, nie moglem
ustawic natywnej rozdzielczosci bo nie bylo takiej na liscie dostepnych
suwakiem. Po zainstalowaniu sterownika dolaczonego do monitora, zwiekszyl sie
wybor dostepnych rozdzielczosci oraz dodatkowo zainstalowal sie tez plik z
profilem kolorow dla tego monitora. Mysle ze warto dograc sterownik, chocby dla
samego profilu kolorow.