Re: Barebone firmy Shuttle

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 13:11:44 MET DST

> Sprzet jest drogi ale ma swoje zalety, nie da sie zlozyc pc o takich
> wymiarach a np. w porownaniu do ceny Mac-a Mini wychodzi duzo taniej, pzdr!

Nie wiem czemu czasem sie tak robi z czcionka.

Da sie. W zeszlym roku zlozylem taka zabawke na plycie ITX i pentium
IV. Obudowa po jakims urzadzeniu SCSI do backup'u (nie zglebialem co
to bylo) ze zlomu po TP SA za 40 zlotych. Bardzo ladna. Taka wielkosc
jak trzy napedy CD jeden na drugim. Troche szersze. Az zal bylo
oddac .