Re: Monitor LCD 19" dla fotografika

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 09:52:44 MET DST

Użytkownik "Player" <nienienie@loloita.pl> napisał w wiadomości
news:f5djdi$7cv$1@inews.gazeta.pl...

> wygląd piksla na roznych matrycach
> http://img514.imageshack.us/img514/68/pikslelm3.jpg
>
> na VA rzadko uwala się cały piksel, najwyzej jedna jego częsc i wtedy
> widać taki minimalny "włosek" ciemny albo swiecący

Mialem okazje przegladnac 3 monitory S-PVA (Fujitsu siemens P19-2) - jakies
odrzuty chyba, bo każdy miał coś nie teges.
2 z tych monitorów miały uwalone pixele i świeciły po gałach. W tym
przypadku był to non stop swiecący na czerwono jeden lub dwa punkty.
Szczerze mowiąc nie powiedziałbym jakoby to mniej denerwowało niż na matrycy
TN... Dla mnie bad pixel to bad pixel, niezbyt zalezne od matrycy.

--
rb