Re: Odkurzacz do kompa? A może jednak :-)

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 07:51:38 MET DST

Jarek napisał(a) :

> A jaki macie patent na to, aby uniknąć skraplania się spreżonego
> powietrza (nieraz się zdarza, że po dłuższym psiknięciu robi się ono
> tak zimne, że się że się skrapla)

Uważać, jak trzyma się pojemnik! Jak przewrócisz do góry nogami,
to leci tylko ciecz. W ten sposób powietrze działa jako zmrażacz.
Nie jest to od dłuższego psikania.
Żeby podwyższyć ciśnienie, które spada po dłuższym psikaniu, bo
się oziębia, trzeba przygotować garnek z ciepłą wodą. Tylko bez
przesady. Bo jak przesadzisz z temperaturą, to będzie bum!

--
Pozdrawiam
    Zbyszek