Laptop - Duża burza i zabiła kartę sieciową

Autor: Navi <pryszcz_at_yahoo.com>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 22:28:25 MET DST

Witam,

Była u nas burza. Nad ranem, z zaskoczenia. Nie zdążyłem wstac i sprzetu
poodłaczac.
Niestety walnęło gdzieś bardzo blisko. I niestety w laptopie (HP Compaq
nx6110) padła chyba karta sieciowa. Komp z uporem godnym lepszej sprawy
melduje "kabel sieciowy odłaczony" Reszta kompa chodzi w porzadku. Na razie
kupiłem protezę do gniazda PCMCiA i jakoś chodzi, ale jest to niewygodne -
praktycznie codziennie laptoka nosze ze soba a ta pciamcia trochę wystaje.
Co ciekawe z 5 podłaczonych komputerów tylko ten jeden ucierpiał. Wszystki
inne sa OK.

I teraz pytanie - czy, i jezeli tak, to gdzie to można naprawić (każdy
serwis, czy tylko "firmowe") i ile to by mogło kosztowac?

Z góry dzięuję za podpowiedzi.

Krzysztof