Re: Zasilacz Chieftec - jaki?

Autor: Filon by A-men <filon_at_poczta.fm>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 22:01:04 MET DST

Użytkownik "Coin" <coin22wytnij@too2.pl> napisał w wiadomości
news:f5cak7$460$2@nemesis.news.tpi.pl...
> To jakaś totalna nowość dla mnie, ale owszem wszystkie nowe z oferty na
> allegro to seria GPS.
> Czy zatem możesz polecić jakiś model Modecoma, ew. czegoś innego dobrego w
> cenie do 200zł ?

Witaj :)
Ja natomiast proponuję zasilacz firmy Topower (produkującej zasilacze na
zamówienie firmy Tagan) - coprawda trochę drożej niż 200 zeta, ale warto -
mam więc wiem (wstawiłem zamiast Chiefteca 450, który był cienki jak sik
pająka).
http://www.komputronik.pl/Zasilacze_do_obudow/ATX_high_end/Topower/Zasilacz_Topower_TOP_480SPW_EZA/pelny,id,36375/

--
Pozdrawiam