Re: Cięcie pipe'ów.

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 19:45:28 MET DST

On 24 Cze, 19:12, lugi <lug...@wp.pl> wrote:
> Player pisze:>> W rurkach jest gaz, nie płyn.

> Przepraszam za niewiedzę.

Jest tak: radiatory (od zasilania - te duże) są tylko dociśnięte
sprężynkami. Bez rozkręcania niczego można je palcem unieść - zdejmę
bez problemu. Na chipsetach są niskie radiatory, a do nich blaszkami
zakrywającymi radiatory dociśnięty i przykryty pipe. (Drugi łączy
tylko duże radiatory).
Plan jest taki:
Zdejmuje wszystko, jeśli się da też radiatory z chipsetów, ale
niekoniecznie - wystarczy blachy i pipe. Na pewno pipe z blaszkami.
Zaciskam szczelnie (uda się???) płaskimi kombinerkami z pól centymerta
pipe między pierwszym chipem a drugim miedzianym radiatorem. I
trzymam. Tne. Zalutowywuje. Zawijam końcówkę z raz. Zalutowywuje.
Duże radiatory z pipe'ami zostają jak były. Jeśli miały dodatkowo
odprowadzać ciepło z chipsetów, to i bez nich będzie ok. Na chipsetach
zostają radiatory, a jeśli nie są mocno przyklejone (bo mogą być też
tylko dociśnięte - sprężynki są) wymieniam radiatory na wyższe,
ewentualnie chłodzę wentylatorami, bo wysokie radiotory wejdą w szkodę
kartom graficznym. Musi być lepiej...

Gdzie jest błąd?
Może ktoś ma płytę z tej serii i napisze ile ma stopni na chipsecie???