Radeon 9600 i VPU Recover

Autor: Luk <Brak_at_brak.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 19:26:33 MET DST

Witam,

od pewnego czasu mam problem z kartą Radeon 9600. Podczas oglądania filmów
na youtube lub grania w grę komputerową pojawia się kompunikat VPU Recover i
komputer zaiwesza się. Na forach dyskusyjnych wyczytałem, że należy wyłączyć
VPU w ustawieniach karty, a problem występuję z powodu zbyt dużego
obciążenia karty. Moje pytanie, skąd teraz to duże obciążenie, jeżeli
wcześniej grałem w tę samą grę i nie było żadnych problemów, a komunikat
nigdy wcześniej nie pojawiał się. Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Łukasz