dziwne odgłosy z napędu cd/dvd

Autor: Kuba <jsztram_at_opUSUNTO.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 08:41:32 MET DST

witam
szukałem grupy konkretnie o laptopach, ale mam nadzieje że ze swoim
doświadczeniem napewno mi pomożecie
problem polega na tym że w laptopie Benq Joybook R31E napęd dvd wydaje
dziwne dźwięki. Jest to taki dzwiek, jak przy zamykaniu napędu, takie dwa
skrobnięcie. Z tym że przy zamykaniu to jest normalne, bo sprawdza czy ma
płyte. Ale np teraz gdzy pisze tez wydaje takie dźwięki. Czy możliwe aby
było to przez drgania jakie wywołuje pisząc na klawiaturze? czy może byc
inna przyczyna?
pzdr.
Kuba