Asus P5B Delux i usypianie komputra

Autor: Artakserkses Czwarty <artakserkses.peceta_at_gazeta.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 23:30:59 MET DST

Witam
Mam bardzo dziwny probem związany ze stanem wstrzymania. Niedawno zmieniłem
płytę główną i pare jeszcze innych komponentów. Wybrałem Asusa P5B Delux.
Zainstalowałem WinXP i wszystko chodziło bez zarzutu. Aż do momentu kiedy
zachciało mi się "uspać" komputer. Przy "wybudzaniu" spotkała mnie niemiła
niespodzianka. System wstaje i zaraz potem wyłącza się. Nie pojawia sie
ekran logowania tylko nastepuje normalne wyłączenie systemu. Dzieje się tak
nie zawsze. Próbowałem już wszystkiego. Grzebałem w Biosie. Odinstalowałem
większość aplikacji. I wszystko na nic! Coraz bardziej wygląda mi to na
problem związany z samą płytą lub sterownikami do niej.
Czy ktoś miał może podobne problemy?
Będę wdzięczny za wszelkie rady i sugestie bo przyznam szczerze już mi się
pomysły kończą.

Pozdrawiam
Artakserkses

P.S.
Jeżeli chcesz pisać na priva to wywal peceta.