Re: Czy warto zamieniac dysk Seagate na Samsung (w laptopie)?

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 12:42:06 MET DST

Użytkownik "Szarlih" <szarlihy@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f5h6dd$2t7$1@inews.gazeta.pl...
> zimny to ile? ;P i jak z transferami? bo już mnie zaczyna irytować cykający
> Momentus w niesłyszalnej reszcie, wiec jak nie będzie innych wydatków...

siedzi on w lapie Toshiba Satellite Pro 4270 z 320 MB ramu i pIII 700 MHz, więc
trudno co powiedzieć o wydajności. hehe Przed zakupem czytałem test dysków
twardych 2,5" i WD był ciut wolniejszy od Seagate. Seagate drogo się ceni, więc
IMO WD to najlepszy wydatek cena/możliwości (kupiłem go za 190zł).