Re: Karty Matrox - co w nich takiego fajnego, że kosztują tyle kasy?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 11:41:03 MET DST

robertp_chamber@yahoo.co.uk pisał więc napisał:

> Praca wielomonitorowa jest mozliwa obecnie tez na Nvidii i ATI.

Ja przesiadłem się na Matrox G450 DH PCI 16MB na sterowniku 5.99.5.0
(pd Vista), do tego dwa monitory Hyundai 19" i 17". Kartę mam "przez
przypadek", a kosztowała 100 zł.
Powiem tak, nie jest idealnie i trochę się zawiodłem. Nie mam pełnego
trybu niezależnych monitorów, a jedynie "monitor dołączony". Niektóre
aplikacje "głupieją" przy przenoszeniu na dołączony monitor bądź przy
full screen, ale to pewnie kwestia dokonfigurowania, a na to nie mam
czasu i nerwów. Obraz dobry, lepszy niż na Intel 82945G Express Chipset
Family (płyta asusa).
Po co dwa monitory? Też się zastanawiałem jak nie miałem... teraz - w
pracy - inaczej nie umiem:-)

Pozdrawiam.

--
.lamer