Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: Filon by A-men <filon_at_poczta.fm>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 09:36:16 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:17n0q79f33q4c$.z7k9pobagel4$.dlg@40tude.net...
> E, bzdury, u mnie najwięcej zajmują inne pierdoły :)
> A co do bibliotek - jest taka jedna rodzina - mathtrans
> (mathieeedoubtrans.library itp.) które służą do obliczeń matematycznych
> i były obiektem częstych optymalizacji pod kątem konkretnego procesora i
> FPU, które naprawdę sporo podnosiły wydajność w programach zeń
> korzystających.

Ja mojej Ami używam do dziś i bardzo sobie chwalę, chociaż mam też PC i w
pracy używam typowych pecetów, to jednak wygoda użytkowania stawia Amigę
duuuużo wyżej niż PC.
A z ciekawostem - mój Synek jak pierwszy raz pobawił się RedHatemPPC na Ami
to odstawił swojego notebooka (z Linuxem) i testuje jak gruba może się na
nim zebrać warstwa kurzu :).

--
Pozdrawiam
Filon by A-men