Re: Jaka płyta główna?

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sat 23 Jun 2007 - 07:20:46 MET DST

Juliusz zapodał(-a):
> Jak sprawdzić jaki mam typ płyty glównej? Chciałbym się dowiedzieć czy
> pójdzie na niej dysk SATA II (mój stary jest chyba SATA).

Ja myślę, że najrozsądniej będzie przy włączaniu komputera
spisać model płyty głównej, albo otworzyć obudowę i spisać
z nadruku / naklejki model / albo włączyć program diagnostyczny
(Sisoft Sandra, czy co tam teraz jest na rynku z dostępnych).
Następnym krokiem jest wejście na stronę producenta i ściągnięcie
dokumentacji - tam będzie to napisane.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,