Re: "Zawiechy" i restarty podczas instalacji

Autor: piotr <piotr_pro_at_post.pl>
Data: Fri 22 Jun 2007 - 10:13:35 MET DST

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marcin-ka@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:f5ft0n$ol$1@inews.gazeta.pl...

> A ten zasilacz to 500 W czy "500" W? Chodzilo cos wczesniej na tej
> maszynie, czy swiezo zlozona?

Zasilacz to yesico silentcool 500 i fakt jest w tym zestawie "swierzynką " w
tej chwili pisze z komputera będącego przedmiotem problemów od 40 minut jest
zapuszczony everest test stabilności
 temperatury podawane przez everest to :
płyta 45
procesor 49 ( 100 % obiciązenia )
grafika 46
dysk 45
z odczytów z eweresta napiecia wydaja sie byc oki tzn :
procesor 1.30- 1,28
3,3 V - 3,38
dimm 1,79-181

Piotrek