Re: płyta nie startuje proszę o pomoc

Autor: bodzio <bodzioasaasa_at_gazeta.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 19:14:51 MET DST

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości
news:f5eaep$cd9$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Po czym wnosisz? Nie napisał, że mu się wiatrak z tyłu nie kręci:-)
>
> Tomaszek

ale jak cdr sie kreci to chyba nie zasilacz?

a ostatnie co robiłem to grałem na grze no i pamietam ze owierałem tez porty
w firewallu sp2wnixp zaznaczajac wyjatek upnp bo cos koledze nie chciało
sciagac torrenty przy wew. ip, tak na wyczucie cos konfigurowałem w systemie
np wylaczyłem konto goscia ale nic w sprzecie nie grzebałem! :)

rzeczywiscie moglabybyc karta ale jeszcze nie sprawdziłem