Re: Karty Matrox - co w nich takiego fajnego, że kosztują tyle kasy?

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 18:34:50 MET DST

"Raack" <raack@o2.pl> wrote in message
news:1182441516.680423.187030@c77g2000hse.googlegroups.com...

Ati nie nie używałem, od nvidii wydaje mi się ciut lepsza, ale
niedawno próbowałem 3 monitorów na dwóch 7600 GT i na niektórych
kolorach robiła się jakby mora, coś jakby kolor drgał. Nic się nie
dało zrobić. Z Perhelią nic nie trzeba było robić. Pomimo, że dwa
wyjścia są analogowe.

Ile pradu zre 7600GT a ile Parhelia... ludzie porownujcie porownywalne
karty...