Re: AMD kontra Intel pozamiatane!!!

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 10:33:47 MET DST

"jazz" <jazzhany@poczta.onet.pl> wrote in message
news:upsi73dc38ko93k6d3ok48sr8ch63cno5f@4ax.com...

> bardziej ze nowe proki Phenomen cos nawalaja albo zasłabe poprostu, bo
> tez termin ich wydania przesuneli na koniec roku niestety.

przesuwaja termin nei pierwszy raz, co do wydajnosci a pokaz mi do czego
poza graniem Ty potrzebujesz wiekszej mocy? Zreszta Intel nei bedzie bez
konca dostarczal coraz wiekszej mocy - juz producenci sprzetu
zaapelowali o to by producenci oprogramowania skupili sie na
optymalizacji produktow bo nastepuje coraz wieksze rozjezdzanie tego co
moze dac sprzet i tego co moze skonsumowac oprogramowanie...
(dosc powiedziec ze za 40$ mamy moc obliczeniowa maszyn ktore 10 lat
temu byly nazywane superkomputerami)