Re: plyta ASUS i zasilacz FORTRON

Autor: marcin <etlen_at_gazeta.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 21:30:32 MET DST

Player wrote:

> ale znam ten zasilacz i tam jest
> -nierozłączalna wtyczka atx 24pin
> -4pin wtyczka pod P4
>
> dlatego nie wiem czy chodzi mu o wtyczke pod P4 czy o te wolne piny
> wtyczki ATX24p podpiętej do płyty gdzie jest gniazdo 20pin

kolega ktory mnie poprosil o zapytanie na grupie
powiedzial mi, ze podpial zasilacz do plyty i zostaly mu
dodatkowo wolne kable wychodzace z plyty
ktorych nie ma gdzie wpiac w ten nowy zasilacz.
W starym, ktory sie spalil, miejsce na nie bylo

bardzo zaluje ale nie umiem byc bardziej precyzyjny,
nie widzialem nawet tego zestawu

Marcin