Re: Aktualna, relana szybkosc COM'a pod Win XP

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 19:19:25 MET DST

"Bernard" <bernard@earth.net> wrote in message
news:f56ert$ad5$1@achot.icm.edu.pl...

> Zdziwiony? Zajrzyj do menu czegokolwiek komunikacyjnego pod Windows, a
> zobaczysz takie ustawienia.

ustawienia o ja znam, zadaj sobie trud sprawdzenie co dziala i na jakich
uartach.

> To niezupełnie tak. Translatory poziomów też są już nieco nowsze i
> lepsze. 230400 używałem, szybciej nie miałem potrzeby ani okazji.

to zupelnie tak, wiekszosc obsluguje oficjalnie 115kbps, a powyzej nikt
i nic nie gwarantuje parametrow, na kablu 1,5 metra do modemu pojdzie
ale ciut dalej niekoniecznie... podobny problem dotyczy wielu
konwerterow usb<>rs - trabia o 900kbps a w srodku siedzi scalak ktory
oficjalnie chodzi do 115kbps. Pewnie wiecej pojdzie ale ile wiecej i z
jaka wiarygodnoscia?