Re: problem z komputerem HDD unplugged :(

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 18:34:47 MET DST

> No ja bym obstawiał kontroler na płycie głównej... Albo ustawienia w BIOS'ie
> (sugeruje sprawdzić na default'owych).
W biosie nic nie zmieniałem, ale wydaje mi sie, że winda w trybie awaryjnym
(mniejsze obciązenie, mniejsza wydajnosć ??) rzadziej (a chyba w ogóle)
się nie wiesza. Trochę próbowałem z LIVE CD (knoppix). System nie padł ani
raz, ale w sumie niewiele robił. Raczej wyświetlał obrazki. Zastanawiam
sie jeszcze nad SATA na PCi (gdzieś mam), tylko nie jestem pewny czy z tego
PCI wstanie system. (kiedyś nie radziłsobie w płycie gigabyte, ale to były
płyty na KT 133)
Wszelkie nowe pomysły będą bardzo mile widziane :)))

--
Marek