Core 2 Duo E2140 i pamieci DDR2 800MHz - podkrecanie

Autor: Hurricane4ever <nie_at_bedzie.potrzebny>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 16:21:54 MET DST

Witam
Mam zagtwozdke i pytanie do doswiadczonych uzytkownikow.
Znajomy kupil ten procesor i pamieci. Ma rowniez plyte glowna Gigabyte
GA-965P-DS3. jako, ze nie zna sie w ogole na podkrecani zwrocil sie do mnie,
zebym mu to podciagnal dla najlepszej wydajnosci. I tu pojawia sie moj
problem - czy lepiej (dla ogolnej wydajnosci) bedzie zostawic procesor na
standardowej szynie FSB=200KHz (QPB=800MHz) i ustawic dzielnik szyny pamieci
w stosunku 2:1 do FSB, czy tez wydajniej bedzie wszystko chodzilo jesli
podciagne magistrale FSB na 266 MHz (QPB=1066 MHz), a dzielnik pamieci na
1,5:1?? (w obydwoch przypadkach ani pamieci, ani procesor nie wymagalyby
podnoszenia napiecia). No i drugie pytanie - czy ja w ogole poprawnie
rozumuje z tym dzielnikiem??
Pozdrawiam
Tomasz Zając