Re: Klucz włączający komputer

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 15:38:56 MET DST

Robbo napisał(a):

> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Ale jak to ma wystarczyc, skoro, cytuje:

Bo będzie miał włączany komputer za pomoca dyskietki. A nie
samodzielnie. Na razie szczyl jest głupi i nie wie więcej poza grami,
ale jak mu oddam komputer (bo mam u siebie na czas remontu) to wezmę go
a bok i mu wytłumaczę ze jeśli choc jeszcze jeden raz będe musiał robić
ten komputer z jego winy to lepiej żebyś nie znalazł się w zasięgu mojej
złości.