Re: Klucz włączający komputer

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 12:57:34 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f5av4r$grl$1@atlantis.news.tpi.pl...

> można tylko dostęp do kabli jest głupi. Ponieważ to obudowa systemowa.
> Wszystkie kable sa spięte w jeden i na końcu jest kostka której nijak
> rozłupać.

wcale nie trzeba się tykać tej kostki - wystarczy się wpiąć w zasilanie
dysku (czerwony kabel 5V)..

> HOW TO?

jeśli to Vista to jest wbudowana kontrola rodzicielska a jeśli XP to
pozostaja programiki. Niektóre płatne, inne darmowe:
http://www.surfpack.com/software/limitlogontime/

> We 4 mieszkają w jednym pokoju. zresztą dzieciak ma cwanych kolesi.
> Cwanych w stylu formatujemy wszystko bo ci sie gry nie mieszczą. Ojciec
> wpadł w furię bo utracił całą pocztę z pracy, wszystkie kontakty przez
> skype z klientami i podobne. Nie dało sie nic z tego odzyskać. Wiec sam
> dzieciak to jeszcze nic, komputer musi byc kumploodporny.

Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji. Nie potrafi korzystac z kompa w
cywilizowany sposób to nie ma dostępu w ogóle - i już. Głównym problemem są
tutaj rodzice.

A co do zabezpieczeń to stawiam ciągle na czytnik linii papilarnych, lub
czytnik kart z certyfikatem. Zdaje się że WinXP ma wbudowaną możliwość
logowania przez takie czytniki.. w każdym razie oprogramowanie czytnika
linii papilarnych na pewno taką możliwość oferuje - widziałem takie
rozwiązania.

PZDR
Shaman