Zasilacz Chieftec - jaki?

Autor: Coin <coin22wytnij_at_too2.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 12:40:04 MET DST

Witam,

Ponieważ kompa mam zasilanego jakimś tam Tracerem, postanowiłem
zainwestować w jakiś lepszy zasilacz.

Ze względu na finanse mogę wydać tak gdzieś do 200zł. Niestety na
prądzie się nie znam, a na zasilaczach to, że Chieftec jest dobrą firmą
- tak więc niewiele.

Mój komp to:
Athlon 3200+ na płycie AsRock Dual SATA II, 756MB DDR, grafika GeForce 2
MX 200 32MB (ale w lipcu zmienię prawdopodobnie na GefoRce 7600GT 256MB
- coś takiego ---->
http://www.allegro.pl/item202916312_galaxy_7600gt_256mb_575_1450_mhz_7600_gt_zalman_.html
), do tego 2 dyski Seagate Barracuda 320GB i Barracuda 60GB + dvd-rw.

Myślałem o czymś takim:
http://www.allegro.pl/item203954639_chieftec_450w_actpfc_sata_pciex_kurier_7zl_gratis.html

Czy to byłby dobry wybór? Na co powinienem zwrócić uwagę? Dla mnie
wszystkie te Chiefteci 450W wyglądają tak samo, ale może jednak czymś
się różnią?

Proszę o radę.
Pozdrawiam
Coin