Re: Jakość kadłubków VBI Asus

Autor: adam <jestem_dziwakiem_co_boi_sie_at_otrzymywac.maile.com>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 11:01:28 MET DST

Użytkownik "Brodi" napisał
> made in china :]

Heh, a co dzisiaj nie jest Made in China ? ; )

> plastikowa konstrukcja, z jakością przeciętnie, co do trwałości to powiem
> że jeszcze żaden nie wrócił na ponad 20 sztuk ,
> jeden zonk, co druga matryca ma przynajmniej jeden bad pixel/sub pixel
> czego oczywiście gwarancja nie obejmuje

No to pięknie.

> osobiście omijam z daleka jak każdy szmelc asusa, oczywiście to nie acer
> ale są lepsze marki.

Poważnie ? Legenda Asusa zdechła ?
Ja właśnie dzięki Asusowi mam słabą orientację ; ). Jak sobie ostatnie
komputery poskładałem wlaśnie w oparciu o płyty Asusa, tak nie miałem
potrzeb do nich zaglądać ani kombinować. Ale to było parę lat temu -
najmłodszy ciągnie od 2001 roku i gdyby nie to, że puściły uchwyty radiatora
chipsetu (nawet nie wiem kiedy) to mówiłbym o 100% bezawaryjności.

adam