Re: Wejście liniowe w HP Compaq nx6125

Autor: mkonst <mkonstUSUNTO_at_et.put.poznan.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 07:19:33 MET DST

Użytkownik wrote:
> Witam!
>
> Mam spory problem z laptopem HP Compaq nx6125. Na obudowie jest tylko
> wejście mikrofonu nie ma liniowego. Wejscie mikrofonu jest fatalnej
> jakosci (sygnal po zgraniu jest jakby po kompresji) a ja potrzebuje
> wejscie w stanowczo lepszej. W zarzadzaniu glosnoscia jest zrodlo
> wejscie liniowe... pytanie jak je uzyc :) jakas aktywacja na wtyczce
> mikrofonu??

Przerabiałem temat na Compaqu Evo N1020v. Niestety wejścia liniowego nie ma
i jedynym rozwiązaniem jest zastosowanie zewnętrznej karty dźwiękowej USB.
Mam Creative MP3+
http://www.tomshardware.pl/video/20040223/external_sound-01.html
i jestem z niej zadowolony.

--
Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl