Skoki napięcia na zasilaczu... Jakie maksymalnie?

Autor: defekt <jarcat_at_BEZSPAMOWANIAwp.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 20:26:26 MET DST

witam
mam Semprona 2500+, 1 gb ramu w dualu, hdd 160gb, kilka napędów optycznych
i...
wymieniłem kartę grafiki na Radeona X1950 PRO
podłączyłem dodatkowe zasilanie do grafiki i zaczęły się skoki napięcia na
zasilaczu
zawsze było stabilinie 12V ok. 11,8V, a 5V było 5V
teraz co pewien czas skoczy napięcie 12V na 11,6V albo 5V na 5,2V i tak co
pewien czas
czy to za dużę skoki już?
jakie jest bezpieczna granica tych napięć?
reszta napięć jest OK
mój zasilacz to CHIEFTEC 360W
zmieniać zasilacz? za mało Watt? czy co jest problemem, a może wogóle go nie
ma? :)
piszę tego posta bo mam program monitujący napięcia itp. i miałem ustawione
tak "sztywno" granice i teraz mi co pewien czas monituje o przekroczeniu i
nie wiem czy poszerzyć granice i uspokoić się czy bać się że coś pójdzie z
dymem predzej czy później?

pozdr,