Jakość kadłubków VBI Asus

Autor: adam <jestem_dziwakiem_co_boi_sie_at_otrzymywac.maile.com>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 19:25:05 MET DST

Witam

Jak jest z jakościa kadłubków VBI Asus ?
Czy porównywalna jest z jakością laptopów tej firmy ? Tych z przedziału
2500 - 5000 zł.

Czy złożenie komputera na bazie takiego "szkieletu" przysparza jakichś
nieoczekiwanych atrakcji ?
Np. brak jakiejś taśmy/radiatora itp., których nie można nigdzie dostać, a
jeśli można to za duże pieniądze ?

Wiem tylko, że jest z tym trochę dłubaniny ale mam doświadczenie ze
składaniem blaszaków (od niemal 10 lat jadę na takich składakach) i z tym
nigdy nie miałem kłopotów. Czy jest coś o czym warto wiedzieć żeby nie
wpakować się na minę ?

Pozdrawiam
adam