Re: głośniki do słuchania mp3

Autor: QkamCoSieDzieje <qkam_at_HWDSpamerom.poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 17:24:24 MET DST

Użytkownik "Adam" <adamzrk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:f56oi6$i4u$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Co mogłibyście polecić z głośników do słuchania mp3? Cena ok 200 pln,
> Czasami lubię obejrzeć film i jestem ciekaw czy warto kupić zestaw 5+1

Ja do podobnych zastosowan uzywam zestawu Creative Inspire T6100. Do filmow
jak znalazl, a przy muzyce tez daja rade. Dzwiek w miare czysty i bez
znieksztalcen. Subwoofer potrafi porzadnie zatrzesc scianami (przetestowane
na sasiadach;) )
W tym przedziale cenowym nie spodziewaj sie rewelacji, ale za taka kase ten
zestaw naprawde warto kupic.
Jedyny minus to brak pilota, ale mozna sobie bez niego poradzic.

--
Pozdrawiam
Qkam