Napięcie USB

Autor: Dobrzyk <dobrzyk_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Jun 2007 - 11:23:32 MET DST

Witam,

Spalił mi się zasilacz umożliwiający ładowanie baterii w fotobanku
(oddzielna wtyczka zasilająca). Chciałbym dokupić zasilacz sieciowy
umożliwiający ładowanie fotobanku przez USB (po podłączeniu do kompa
baterie ładowane są przez USB).

Czy ktoś wie może jakie napięcie serwowane jest przez port USB?

Na zasilaczu sieciowym mam:

5V/5W
Input: 100-240VAC 50/60Hz
Output: DC5V 1000mA

Nie można porównywać chyba napięcia z zasilacza sieciowego do napięcia
z portu USB. Jak to wygląda w praktyce? Nie chcę czegoś skrzanić, a
zasilacza sieciowego do fotobanku nigdzie nie mogę dostać.

Proszę o pomoc.