Re: Czy TO pociągnie TO ? ;)

Autor: Adamq <mazur18a.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 22:49:27 MET DST

Adramelech <adresu@tu.nie.ma> napisał(a):

> " Adamq" <mazur18a.SKASUJ@gazeta.pl> Odpowiedz na

> To nie ma prawa działać! Tracery wymiękają już przy 7900GS. A 8800GTS żrą
> prądu co nie miara.
 dlatego nie mogłem uruchomić komputera (sam składałem), musiałęm wydzielić
do obsługi karty graficznej tylko jedną wiązkę lini 12V a drugą wiązkę tejże
lini do obsługi pozostałych elementów. Zauważyłem pewną nieprawidłowść
(jakby brakowało prądu na lini zasilającej płytę główną), późno dociera prąd
do kart i portów zainstalowanych na komputerze (wydłużone uruchamianie)