Toshiba Satellite

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 22:15:23 MET DST

Posiadam laptop Toshiba Satellite Pro 4270. Zamontowany był na nim
procesor pIII 500 MHz. Otóż tydzień temu zamówiłem na allegro do niego szybszy
procesor - pIII 700 MHz. Gdy zamontowałem laptop zaczął dziwnie się zachowywać.
Otóż zaczął się wyłączać w różnych sytuacjach (przy uruchamianiu systemu, czasem
w biosie). Gdy uruchomi się system, to chwilę przed samoczynnym wyłączeniem
pokazuje błąd (nie można załadować pliku itp - typowe zachowanie padniętej
pamięci). Jednak założenie starego procesora nie pomaga. Padnięcie pamięci
również wyeliminowałem, gdyż nawet na samej zintegrowanej pamięci laptop się
wyłącza. Co może być przyczyną takiego zachowania?