Re: zew. tuner tv

Autor: pawelo_pl <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 11:07:55 MET DST

mosciak pisze:
> witam
>
> czy mozecie polecici jakis konkretny model? nigdy sie takim sprzetem nie
> bawilem a teraz planuje taki zakup i wolalbym ne wywalic kasy w bloto..
>
> mosciak

Ja mam to : Leadtek Winfast TV PROII TunerTV zewnętrzny za 230 zł i
jestem bardzo zadowolony .
Brak wodotrysków typu telegazeta, PIP ale jako urządzenie do oglądania
TV w kuchni + stary niepotrzebny monitor to rewelacja.
Nie warto tego kupować, jeśli chcesz przez tuner przepuszczać sygnał z
komputera - jest bardzo wyraźny spadek jakości sygnału.
Lepiej wtedy kupić monitor z wbudowanym tunerem..
Jakość obrazu jest wyrażnie lepsza niż telewizora Thomson 20' ( 8 -
letni)..