HP COMPAQ nx7300

Autor: janwaj <j.wajs_at_mikrotech.com.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 11:03:18 MET DST

Witam serdecznie!

Kupiłem laptopa HP COMPAQ nx7300 z vistą i zainstalowałem na nim win xp z
różnych powodów. Po zainstalowaniu okazało się, że w menedżer urządzeń
wykrył nieznane urządzenie. Próba zainstalowania sterownika z netu lub
poszukiwanie automatyczne sterowników nic nie daje. Czy ktoś może wie co to
może być za urządzenie które system wykrywa?

Janusz