Re: Czy TO pociągnie TO ? ;)

Autor: syn Bogarta <synbogarta_at_wp.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 10:58:56 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" napisał:

> A w czym Matrox jest lepszy od innych producentów? W dobie cyfrowego
> przesyłania obrazów do monitora nie powinno być żadnej różnicy pomiędzy
> high-end i low-end.

Niekończący się, nierozwiązywalny spór się o to toczy. Ja kierowałem się
subiektywnymi odczuciami. Od prawie 4 lat pracuje na Matroxie i jestem
bardzo zadowolony jesli chodzi o grafę. Ale stosując tę Twoją logikę, to
wszystkie LCD też powinny być takie same. No może różnią się przekątną, ale
przeciez LCD to LCD...

syn B.