Zbyt wolna instalacja windows.... co to moze byc?

Autor: Marek Nieckula <marqs.dj4dj_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 23:43:43 MET DST

Witam.

Kolega dal mi swojeggo kompa do domu i prosil zebym zrobil mu reistalke
windows. Odpalilem sprzeta i juz na poczatku mi sie nie podobalo.. otoz
kopiowanie plikow instalacyjnych windows trwalo 1,5 h.. dalej juz nawet nie
mowie bo zaraz zrezygnowalem... napewno nie jest to wina plyty ani napedu bo
sprawdzalem na roznych plytach, specjalnie nowke nagralem i na 3 roznych
napedach CD/DVD... takze to odpada... czego to moze byc wina? Mi sie jeszce w
tym wszystkim nie podoba zasilacz bo komp sie wlacza od razu jak sie go do
pradu wlaczy (tzn nie trzeba wciskac power bo sam startuje po wsadzeniu
wtyczki) Moze to miec jakis zwiazek? moze jakos na dysk wplynelo? komp
przedpotopowy nie jest wiec powinno jakos isc:

athlon 1800+
256mb ddr
gf440 mx
seagate barracuda 60 gb
zasilacz tracer bodajze 400

please help me ! ;)

ps. aha i probowalem i xp i 98 i wszystkie tak powoli chodza... (czyli to
ogolnie komp muli)