Re: Skoki napięcia z sieci

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_gmail.com.wytnij>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 22:35:35 MET DST

Osoba Wojtek Malina napisała na pl.comp.pecet:

> Ze gdyby przyszla burza... aaa rozumiem...
>
> A ty jak wychodzisz z domu lodowke, telewizor, komputer, bojler, alarm
> - tez wylaczasz z pradu?

Lodówka ma warystory. Telewizor, komputer tak, bojlera nie mam, alarmu
też. Do tego wszelkie miniwieże, mikrofalówki, pralki, zmywarki,
telefony itp. Wyłączam to zawsze, gdy wiem, że w domu lub jego pobliżu
nie będzie nikogo, kto mógłby zareagować na burzę. Do tego wszelkie
sprzęty pobierające prąd w trybie standby są wyłączane z sieci na noc.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur