Re: Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 22:13:05 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f543tk$7q$2@nemesis.news.tpi.pl...

> IMHO bzdura totalna.

No moze masz racje. Zreszta co to za roznica.

Moze chcialoby ci sie jeszcze raz zernac na allegro i zobaczyc czy widzisz
tam cos logicznego ? Bo ja patrze i staram sie szukac parametrow ale nic
konkretnego nie widze bo nawet nie wiem czego szukac. Mysle, ze nawet
17 by mi wystarczylo.

Nie wiem czy na te lg i samsungi w ogole patrzec czy nie. Takie cuda jak
viewsonic to pewnie od razu nalezy omijac mimo, ze niektore maja
teoretycznie
dobre parametry.