Re: przenosny dysk 2,5 cala

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 19:30:43 MET DST

Dnia 6/17/2007 6:41 PM, Użytkownik Artur Mariański napisał:

> ale w czasie lotu przyspieszenie nie jest specjalnie duze, wiec mozna
> zalozyc, ze bedzie je parkowal takze przy przenoszeniu go w czasie
> pracy (a sa zawody kiedy sie chodzi z notebookiem caly czas i to wcale
> nie spacerkiem, np od polki do polki na magazynie), czy tez w czasie
> pracy w trakcie jazdy samochodem.

Nie wiem jak w sytuacji gdy całość jest w dysku, ale do mojej Toshiby
mam soft pozwalający ustawić czułość. Przy największej - zapomnij o
chodzeniu i pracy w jadącym samochodzie.

> Ciekawe, jaki ma to wplyw na ogolna wydajnosc systemu

Taki jak wyłączenie dysku na 1-2sek.

> i czy naprawde ta
> technologia jest skuteczna.

imho tak.

--
Pozdrawiam                                    #  | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski (k p a w e l @ o n e t . p l)  #  |  _/| __|\__ \\__ \