Kieszeń zewnętrzna USB, niespodziewany problem z dyskiem

Autor: <loompa_at_go2.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 16:40:04 MET DST

Witam,
Mam dość poważny problem.

Jakiś czas temu zakupiłem sobie kieszeń zewnętrzną na USB 2.0 i
zamontowałem w niej dysk seagate 160gb. Wszystko ładnie śmigało do
czasu. Teraz kiedy właczam kieszeń to dysk tylko "pyka" i nie chce sie
odpalić pod windą. Kieszeń jest sprawna bo kiedy włożyłem tam inny
dysk to działało wszystko jak na początku.

I chciałem się dowiedzieć co mogło się stać z moim dyskiem. Dodam ze
często z pośpiechu nie wyłaczałem go przez bezpieczne usuwanie sprzętu
tylko przełacznikiem na obudowie kieszeni. Czy ten dysk da się jakoś
odratować?

z góry dziekuje za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,
Paweł