Re: gigabyte ds3 (965) i zonk ...

Autor: Piotrwarez <piotrwarez_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 13:21:45 MET DST

Powien sam się załadować bez pytania. Skoro nie wchodzi to jest ciężko.
Proponuję wyjąć twtyczkę zasilania z kompa, odłączyć kabel zasilacza z płytą
główną, a potem wyłupać baterię biosu. Poczekać ze 2min potem wszystko
złorzyć. Jak nie wystrtuje to płyta raczej do serwisu.
Inna rzecz że bywało z płytami tego producenta że coś było źle
zaprojektowane na płycie apropos zasilania i często płyty padały. Coś tam na
płytę w serwisie dolutowywali i potem działało bez problemu.