Re: przenosny dysk 2,5 cala

Autor: to0l <quasistellar.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 12:43:55 MET DST

Wiktor S. <SPAM.wswiktor@poczta.SPAM.fm.SPAM> napisał(a):

> eeeeepf... akcelerometr to przyrząd do POMIARU. Rozumiem, że może się
> "sprawdzać świetnie", ale w jaki sposób on ci chroni? :-)

Bajer jak bajer. W mp3 mam dysk 1,8" który właśnie ma system G-sensor. Player
kilka razy w trakcie grania upadł na różne pow. (drewno,beton,dywan ...) z
wysokości pow. 1,5m i gra nadal, a dysk nie ma żadnych bb. Wiec to to nie
tylko bajer, wiadomo ze HDD z zaparkowanymi głowicami jest bardziej odporny na
przyspieszenia (opóźnienia).

--
Pozdrawiam!
to0l